فیلم میبینیم

همه ی انسانها دوست دارند بخشنده باشند ولی دست آخر همه نمیتوانند ببخشند.
بخشیدن آسان نیست
ترسناک ترین فیلمی که تا بحال دیدم
واقعا دلم بحال شخصیت مرد فیلم سوخت
هیچ وقت خودت رو عاقل تر از یه دیوونه که کنارت نشسته ندون
ایمان کامل وجود داره ولی یقین کامل مزخرفی بیش نیست

هیچ وقت نمیشه کسی رو به زور نجات داد،چه بسا اون شخص نه تنها مستحق شرایطیه که توش هست بلکه از اون وضعیت لذت هم میبره...

پ.ن:

این روزا اونقدر فیلمای مختلف دیدم که میتونم ادعا کنم وارد گروه فیلم بین های حرفه ای شدم!!!

جمله هایی که زیر عکس فیلما نوشتم پیام فیلم نیست فقط خواستم یه جمله درباره چندتا از فیلمای خوبی که دیدم بنویسم

فیلمای خیلی خوب دیگه هم دیدم مثل "مرد بارانی"داستین هافمن و تام کروز،قدیمیه ولی من به تازگی دیدم که واقعا مسحور بازی هافمن شدم.
"ماشینیست" با بازی "کریستین بال" که برای این فیلم سی کیلو وزنش رو کم کرده(بعد از دیدن این فیلم یکی از طرفدارای پرو پا قرصش شدم)
"بوی خوش زن" با بازی سلطان "آلپاچینو"
درباره فیلم "میلک" هم میخواستم یه چیزی بنویسم ولی نتونستم فقط میتونم بگم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.هم تحت تاثیر بازی "شون پن" هم داستان فیلم که بر اساس داستان واقعی بود(هرچند که درباره یک موضوع نا متعارف) کلا خیلی حال کردم با این فیلم




۳ نظر:

نارگل گفت...

از بین اینا فقط فارست گامپ و دیدم. به نظرم این فیلم محشر بود. به شدت مشتاق دیدن بقیه شون شدم.

عليرضا گفت...

به زودی همه اش رو براتون میارم ببینید حالشو ببرید

آزاده گفت...

این پارا نرمال اکتیویتی رو من دیدم!خیلی باحاله!