همیشه پای یک زن در میان است



آقا وقتی میبینی رفیقت که تازه داشت به زندگیش یه سر و سامونی میداد همچین یهویی دچار یه بازی عشق و عاشقی اونم از نوع یک طرفه شده و داره لگد میزنه به بخت خودش،تو هم هرچی بهش میگی که بابام جان هر کاری راهی داره اگه طرف رو میخوای از راهش وارد شو اگه شد که شد نشدم که نشد به جهنم! اینهمه کارای حاشیه ای انجام نده،باز میری فردا میای میبینی آقا اونقدر آهنگ ابی:" توی راه عاشقی فرصت تردیدی نیست،میدونی تو قلب من نقطه ی تزویری نیست..." گوش داده و عربده کشیده که صداش در نمیاد باید چیکار کنی؟

الف) بهش میگی: خـــــــــــــــــــــــــــاک بر سرت! اونم میگه: با منــــی؟
ب) باز میشینی باهاش فک میزنی که دختره ارزش این کارارو نداره و بیخیال بشه در حالی که اون مشغول اس ام اس دادن به دخترس!
ج) خودتم میشینی کنارش و به آهنگ ابی (همون آهنگ فوق الذکر) با صدای بلند گوش میدید و عربده میکشید

۳ نظر:

نارگل گفت...

من هرگز نتونستم آدمایی رو که دچار این جور عشقا میشن درک کنم دقیقاً به همین دلیل هیچ وقت نه تونستم تشویقشون کنم، نه تونستم نصیحتشون کنم و حتی نفهمیدم باید به حالشون افسوس بخورم یا حسرت!!!

عليرضا گفت...

به نظرم تو این شرایط نه تشویق کردن کار درستیه نه نصیحت کردن میتونه چاره ساز باشه
افسوس هم نباید خورد چون ممکنه یه روز خودمون دچارش بشیم.;-)حسرت هم نباید خورد چون به نظرم این وضعیت اصلا آش دهن سوزی نیست که ارزش این چیزارو داشته باشه
فقط کاری که میشه کرد اینه که دعا کنیم که این قائله به خوبی تموم بشه و عاقبت بخیر بشن هر دو طرف حالا چه به هم برسن چه نرسن

رها گفت...

فقط ميگفتم به عاقبتش بيشتر فكر كنه.
بعضي وقتا يه تلنگر كافيه تا آدم به خودش بياد شايد اون تلنگر همون حرفي باشه كه ما به دوستمون ميزنيم.

موفق و شاد باشي