...


حاجی!
سر جدت اینهمه ناله نکن



۷ نظر:

رها گفت...

به خاطر همنوایی دلنشینت
در میان سازهای مخالف،
دسته ای از گلهای نرگس را
با عشق تقدیمت می کنم .
و از تو خوب مهربان می خواهم تا گوشه چشمی هر چند کوچک و نا چیز بر خلوت کوچک و بی ریای
من داشته باشی

رها گفت...

به خاطر همنوایی دلنشینت
در میان سازهای مخالف،
دسته ای از گلهای نرگس را
با عشق تقدیمت می کنم .
و از تو خوب مهربان می خواهم تا گوشه چشمی هر چند کوچک و نا چیز بر خلوت کوچک و بی ریای
من داشته باشی

قاصدک گفت...

جان... ؟
يه پي نوشت ميذاشتي عليرضا

البته خودم يه حدس هايي مي زنم
;-)

شهرام بیطار گفت...

چه عکس جالبی . یعنی فکر میکنی طبیعیه یا فتوشاپیه؟






با درود و سپاس فراوان : شهرام

عليرضا گفت...

رها جان ممنون از نوشته ی قشنگت خیلی حس خوبی داد

قاصدک جان این پی نوشتش بود متن اصلی رو حوصلم نیومد بنویسم
;-)

شهرام جون طبیعیه طبیعیه آمارشو گرفتم

شهرام بیطار گفت...

همیشه لطف داری علی جون . فدات بشم






با درود و سپاس فراوان : شهرام

نویسنده مهمان گفت...

چشم

;-)