جدولی که سر کار طرح شد!




افقی
1نام منطقه ای باستانی و تاریخی در ایران2-انهدام همراه با آتش سوزی-خدای دراویش-خانه کنار دریا3-لبخند ملیح-لقبی برای مردان متمول اروپای قدیم4-برداشت گندم-پایتخت ایالات متحده امریکا-رئیس حکومت سلطنتی5-نسبت دادن صفت بدی به کسی-همیشه وقتی میخورند که دیگر کار از کار گذشته6-زنان و دختران-من و تو و او-مساوات-عضو رونده7-اعتقاد قلبی به هدفی والا-آخرین رمق و توان-ایالت تفریح و سرگریمی در امریکا8-بدون آن ترمز معنی ندارد-محل استقرار پاپ-خودروی زنانه9-سوغات اراک-بالاترین قسمت بدن-حیوان اهلی بازیگوش-توقف کوتاه10-نفس فرو دادن-بلند مرتبه-طعم خرمالو-از شهرستان های تهران11-تقاضای عاجزانه-محلی خلوت و ساده برای زندگی-بیماری میکروبی که در گرما شیوع پیدا میکند12-لباس مخصوص جنگ های قدیم-نیروهای نظامی حافظ امنیت کشور13-خبری خوش دادن-بلبل14-اسم ترکی-برابر شدن-برگ برنده-نشان15-حیوان باوقا-کارآگاه خصوصی معروف

عمودی
1از استان های جنوبی کشور-نوعی اشکال در صحبت کردن کودکان2-واحد پول ژاپن-تحولات عظیم فرهنگی اجتماعی در اروپا-ضرب زن زورخانه3-پیشنهاد مطرح شده توسط آقای محمد خاتمی درباره ارتباط بین ملتها در صحن سازمان ملل4-پنجه را چون میگشایی نام آن باشد...-مادر عربی-پرندهی با سعادت-داغش در بیابان و سردش در کف رودخانه فراوان است5-حیوان بد بو-کشتی جنگی-حیوان صحرا نشین6-آرزوی بزرگ-زخمی که بد جوش خورده7-بد یمن و پلید-بیرون ریختن-مخفف اگر8-مخفف چاه-آدرس-شل و وارفته و بی حال-محصول زنبور9-پرنده ی مغرور و زیبا-برو به ترکی-شهرکی در تهران10-کالا-با حرص می آید-پایه ی نان11-بازی ایرانی-تیغ زدن و باج گیری12-اگر نباشد اجسام دیده نمیشوند-پخش و پلا-نوعی غذای دریایی شرقی13-حرف دوم الفبای انگلیسی-هوای ساحل جنوب-هرچه بیشتر باشد برفش هم بیشتر است14-شب بلند-جزایری در لوز المعده-گل خوشبو و پر تیغ15-سفارت امریکا در ایران-پشت دادن به پشتی و مخده با آرامش تمام



پ.ن
اینم از نتایج رکود اقتصادیه دیگه
1388/5/26

۵ نظر:

شهرام بیطار گفت...

سلام علیرضا گلم . خوشحالم که اومدی اینجا . چه جدولی بود . همیشه برام سوال بود که چطوری این جدول ها رو طرح میکنن . فکر میکردم با کامپیوتر و نرم افزار های خاص باشه . خیلی زحمت داره تنظیم کردن این همه کلمه و حرف . راستی لینکت کردم . از این به بعد اینجا نوشته هات رو میخونم . مواظب خودت باش




با درود و سپاس فراوان : شهرام

عليرضا گفت...

سلام شهرام جان
ممنون که سر زدی
آره این جدول حل کردن و جدول طرح کردن و تازه باهاش آشنا شدم سرگرمیه جالبیه

نارگل گفت...

خیلی جالبه. اگه حلش جایزه داره من بشینم حلش کنم؟

عليرضا گفت...

صد در صد جایزه داره
اتفاقا تو شرکتم که طرح کردم دادم به چندتا از بچه ها براش جایزه گذاشتم کسی نتونست کامل حل کنه
تازه چندتا جدول دیگه هم طرح کردم سخت تر ازین اگه خواستین اونارو هم میذارم که حل کنید
البته اگر اشکالی هم داشت خوشحال میشم تصحیحش کنید

میم. ح. میم. دال گفت...

آقا من خودم از قدیم! حال و حوصله جدول حل کردن ندارم ولی خانواده خیلی علاقه دارن میدم حل کنن... ایده جالبی بود.