روزنگار1388/5/31




امروز با یه خانمی که فیلسوف بود یا شایدم فکر میکرد فیلسوفه یا شایدم فقط به فلاسفه علاقمند بود صحبت میکردم نمیدونم چی شد صحبت به جایی رسید که به من گفت من گیاهخوارم! خیلی برام جالب بود آخه تا حالا آدم گیاهخوار از نزدیک ندیده بودم!اونم از نوع فیلسوف و خانمش!کنجکاویم گل کرد ازش دلیل گیاهخواریش رو پرسیدم،خیلی محکم و کوبنده و بدون مکث طوری که تقریبا بخشی از دندونهای من ریخت گفت:شکم من که گورستان نیست!وقتی استدلالش رو شنیدم اون بقیه دندونهام که مونده بود هم ریخت.دیگه به بحث ادامه ندادم چون اونقدر دلیلش عجیب بود که مخم هنگ کرد.

ولی با خودم گفتم آخه اینم شد دلیل؟که اونایی که گوشت میخورن شکمشون گورستانه؟!پس حتما شکم شما باغی،گلخونه ای،جنگلی،جالیزی چیزیه؟هرچند که اگر بخواهیم دقیقتر نگاه کنیم شکم همه ما گورستانه چه گیاهخواران چه گوشت خواران چه همه چیز خواران!چون توی چرخه ی طبیعت همین گیاهان هم با تغذیه از دفع فضولات انواع حیوانات و با رشد در خاکی که از تجزیه ی بدن هزاران جاندار گوشتی!تشکیل شده به وجود اومدن پس این گیاهم یه زمانی ممکنه گوشتی بوده چسبیده به ران جانوری که حالا چرخیده و چرخیده شده این و بعد شما میخوری و پز میدی که من گیاه خوارم.

اصلا با توجه به این نظریه من از همینجا اعلا میکنم که همه ما گور های متحرکی هستیم که خود خوری میکنیم...


۹ نظر:

raha گفت...

to agar dar tapeshe abr khoda ra didi,hemati kon va begu mahiha hozeshan bi ab ast....ali bud mesle hamishe .....moaffagho shad bashi

atefe گفت...

وب لاگ جالبي داري.
من يه پيشنهاد برات دارم سعي كن ديگه هيچوقت با يه فيلسوف هم صحبت نشي(مخصوصا از نوع خانومش).

میم. ح. میم. دال گفت...

دهنت سرویس هوس دیزی کردم... اینقدر هم آدمهای ضایعی نیستند این گیاهخوارها! هرکس یه اعتقاداتی داره دیگه، اینا هم اینطورین! جدای از بحث قبرستون و اینا رژیم غذاییشون خیلی سالمتره، مثلا من تا حالا آدم گیاهخوار چاق تو عمرم ندیدم. غذاشون خیلی سریعتر جذب میشه، کلسترولش پایینه و الا ماشاالله! در کل من خودم رژیم غذایی مرغ و ماهی و سبزیجات رو ترجیح میدم. ولی همه اینها دلیل نمیشه که هوس دیزی نکنم!

عليرضا گفت...

محمد اون طرفا مگه دیزی پیدا نمیشه؟
ایرانی ها معمولا همه جا رستوران دارن که
البته خودمم خیلی وقته یه دیزی سنگی توپ نخوردم ازون چرب و چیلی هاش

در مورد گیاهخواری هم باهت موافقم ولی این دلایل مسخره تو کتم نمیره

در ضمن این رژیم مرغ و ماهی و سبزیجات رو خوب اومدی آخه چند وقتیه رژیم خفنی شروع کردم منم بااین رژیم موافقم

شهرام بیطار گفت...

گورستان و این خانم وجترین و این حرف ها رو ول کن . دلم هوس دیزی کرده عجیییییییب . از صبح هم از گشنگی دارم میمیرم . پا شم برم ترمینال ببینم چیزی گیرم میاد یا نه . یه کلک یاد گرفتم . تنها جایی که میشه غذا خورد و مشکلی نداره ترمیناله . آخه روزه برای مسافر ها واجب نیست انگار



با درود و سپاس فراوان : شهرام

عليرضا گفت...

تو هم شهرام؟!؟!؟
بابا پس همگی باهم هوس دیزی کردیم ها
چه جالب
راستی این کلکت هم خیلی باحاله
من نمیدونستم ترمینال مشکلی نداره

raha گفت...

shere RAGHIB az SIMIN BEHBAHANI.az inke behem sarzadid mamnunam,moaffagho shad bashid

شهرام بیطار گفت...

خدا بگم چی کارت کنه . ببین چه روغنی هم روشون واستاده . میکشمت علیرضا . از دیروز موفق نشدم از این دیزی سنگی ها پیدا کنم

ناشناس گفت...

webloge khubi darin