تفریحات سالم از نوع یک تیر و دو نشانی!

آخه اینکه آدم آخر هفته با رئیسش(که هنوز سه ماه نیست رئیسش شده،اونم بدون همکارای با سابقه)بزنه به دل طبیعت چی چیش عجیب و غیر معموله؟!خوب اون رئیس طفل معصوم هم آدمه،دل داره،دوست داره بره کوه!
من بیچاره هم که اصلا دست خودم نیست کلا سرعت واکنش و ترکیب شدنم با رئیس جماعت اونم از نوع شجاعش خیلی بالاست.حالا که بعد بـــــــــــــوقی ما یه رئیس شجاع پیدا کردیم و داریم باهاش صفا میکنیم بعضی ها چشم ندارن ببینن...



پ.ن:

چقدر من و رئیسم مظلومیم مخصوصا تو این عکس


رئیـس میخوامــــــت!

رئیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس
:دی

۴ نظر:

قاصدک گفت...

یعنی من الان به تو نگم پاچه خوار ؟
:))))

عليرضا گفت...

نه بابا اون یه مقوله ی دیگریست!!!
:دی

مرجان گفت...

آخه چایی شیرین بازی تا چه حد؟؟؟؟؟
نکن این کارارو آقا نکن
:D

عليرضا گفت...

بابا به قول شاعر من خودم قند و نباتم،شکلاتم
چایی شیرین که مال یه دقیقمه

;-)